Punkter

Långhelg denna vecka, MLK-dagen på måndag

Har en massa läxor

Jag är DÖ less på skolan

Har gjort ett vad med Elin, ett stort vad

Jag behöver shoppa(vill)

Jag är utan mobil

Vi tre sover fortfarande i källaren

Vi ska käka på tucanos på måndag!

Jag, Michelle, Casey och Ruben käkade på Cafe rio igår.

Var på kmart och wallmart med Anna igår

Ska åka på kyrkcamp med Anna nästa helg, slalom åkning, eller jag ska lära henne åka.

Kommer ej vara lika avis på S då han är i las vegas för att jag är på lägret och kommer ej kunna höra av honom haha

Lägret kostade mig $130 ish. Better be fun!

Vi har bakat två omgångar sticky buns







Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kul att åka skidor, vart ska ni åka?

Svar: Solitude!
Elin J Olsson

2013-01-19 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0