Resan

Gick förvånansvärt bra faktiskt! Höll på dö av tristess på salt lake-chicago flyget som var tre timmar.

Ville bara låsa in mig på toan i chicago och grina för jag visste inte vart jag skulle. Efter lite panik smsande med mamma så ryckte jag upp mig och hittade, var tvungen att gå ut från flygplatsen, åka tåg ett par stationer och sen gå in igen, och genom alla säkerhets kontrollerna igen!

I chicago gick jag runt hela tiden för att undvika kryp i benen på sverige flygningen haha, och laddade upp med maaaassa tidningar för flyget.

Men utrikes var fortfarande helt dött strax innan planet skulle boardas, men tänkte att folk hade anslutningar och skulle komma lite senare. Men ikket, vi var ungefär 40 pers på ett flyg som rymmer 245 pers...

Inte mig emot, hade en hel rad för mig själv, kunde spela spel och se film samtidigt men även ligga ner och sova. Så läste knappt ens mina tidningar haha.

I Stockholm kände jag sååå mycket lättnad, fast jag var tvungen att gå ut och sedan gå in igen pga att de ej kunde checka in min biljett hela vägen.

Bild på mig från chicago. Bild på min gate. Bild på mig hemma på kallax. Bild på min tomma rad haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0