HAPPY

Ligger i min säng, första gången sen jullovet! Skönt att sova där inte folk måste gå förbi!

Det har helt enkelt varit för kallt, men nu hoppas jag att jag inte ska vakna för att jag är en isbit.

På bilden har ni några av mina och Kennas maträtter de senaste dagarna. Vi äter bara frukt, grönsaker, nötter, bär och bönor. Gott! Men svårt då vi inte kan välja på så mycket olika maträtter haha.

Var på en promenad idag, vi gick till walmart. 4 miles ungefär. Korsa läskiga vägar och gå på vägen då såklart inga trottoarer är skottade. Ibland fick vi plumsa till och med. Annars var det soligt och fiiint och skönt att röra sig.

Kita, deras hund slet sig lös från hennes koppel, som hon har när hon är ute. Och hoppade sedan över stängslet och rymde. Tyvärr så kom hon tillbaka!

Man kan inte få allt här i världen


Kommentarer
Postat av: Emma W

Roligt med uppdatering igen!! :D

Svar: Kul att någon tkr det!
Elin J Olsson

2013-02-03 @ 13:55:37
Postat av: inga-britt

det såg gott /nyttigt ut smakliga mål tider fortsätt så .mormor

Svar: Absolut nyttigt!
Elin J Olsson

2013-02-03 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0