THE SMALL THINGS

Saknar allt, framför allt små grejer som jag alltid tar för givet hemma i Sverige. Att alltid få middag serverad, och om inte så blir jag tillsagd att göra nå eget.

Saknar Att kramas, ååh vad jag saknar kramar. Hade kunnat ge mycket för att få en kram av någon som faktiskt tycker om mig.

Saknar att mamma säger till mig. Om att städa, duscha eller tvätta. Här finns de ingen som är så renlig som mig...

saknar att mamma fixar allt, filar mina naglar och masserar mig(även om det bara var ibland).

Saknar Sveriges mode och närheten till butiker. Här är det tshirt och fotbolls shorts som gäller. Har shoppat noll fin kläder, bara nödvändiga saker. Med andra ord, vi åker baara till en affär om det är något vi verkligen behöver.

Saknar skollunchen, och hur nyttig den faktiskt är. Om man jämför med min lunch nu alltså.

Saknar att vara mätt för en längre stund. Visst blir jag mätt av toast med sirap, smör och socker på, men det är ju bara för fem minuter.

Saknar att ha Julia, världens bästa vän, runt mig.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar DIG!

2012-09-20 @ 15:02:19
Postat av: julia

Jag saknar dig också!! Helt sjuuukt mycket!

2012-09-20 @ 15:51:51
URL: http://juliarobertss.blogg.se
Postat av: Elli

Jag förstår dig! Jag kunde längta efter att bara få bläddra i en svensk tidning, för ärligt talat, vem bryyyyr sig om det som står i dom lokala amerikanska tidningarna?? Egentligen? Ta hand om dig där borta!

2012-09-20 @ 17:12:52
URL: http://elinorkero.blogspot.se
Postat av: elisabeth

Pappa då....

2012-09-20 @ 18:43:37
Postat av: elisabeth

Pappa då????

2012-09-20 @ 18:46:16
Postat av: elisabeth

De tidigare inläggen är skrivna av din gamle far, bara så du vet :) Han har nog lite ångest att du huxflux ska glömma bort honom;)
<3

2012-09-20 @ 22:05:47
Postat av: Elin N

Du är saknad här också! Jag avundas din styrka och ditt mod Elin, bara så du vet det!

Tusen kramar
//Big sis

2012-09-20 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0