S V E N S K A

Jag pratar otroligt mycke svenska, eller inte pratar men skriver, läser och lyssnar på svenska(musik och podcaster). Vilket säker har bidragit till att jag inte alls kommit in i språket, trots det är jag glad över att ha fått prata så mycke svenska i helgen! Kan säga precis det jag vill då jag kan alla ord, haha! I engelskan får jag staka mig fram och hoppa över en massa jag vill säga...

Både med Kris familj och med en familj som var förbi här igår, nog för att bara mamman kan svenska men det var kul! Hon berättade om en svensk typ marknad som är i Salt Lake City kring jul, där de säljer massa svenska saker, så som pärlsocker och marabou. Åhhh dit vill jag!

Bjuder på en bild på mina snygga systrar, från ihelgen då vi skypeade! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh vad jobbigt, det är inte superjobbigt för mig faktiskt, vår ena lärare i söndagsskolan blev mormon sent i livet så hon förstår andra tankesätt hahahaha !!! prata med dina vpäron och se om det är okej :D

2012-09-18 @ 07:03:10
URL: http://lovisaiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0