L A K E P O W E L L

Hemma från Lake Powell sen några timmar tillbaka, dock kan jag inte sova. Klockan är här 03.30. Tur så har jag massvis att läsa, bloggar, facebook och twitter(min nya favorit). Följer typ 30 komedi konton så jag får skratta lite om dagarna iallafall.


Det har varit varmt och vi sov under bar himmel. Underbart! Något som inte var lika kul var alla intern skämt och att man var tvungen att kolla sina saker efter skorpioner hela tiden. Var nog den enda som inte såg någon!

Solskyddsfaktorn som gällde på trippen var 70 så jag har tyvärr inte blivit brun. 70 har vi för att den håller lite mer än en timme. Jobbigt med 30 för då måste man smörja varje halvtimme. Hahah skratt retande... Ärvälinteriktigtsånumrenapåflaskanmemar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0