H E A D B U D S

Idag for jag och Debbie till walmart och köpte refill till telefonen och ett nytt headset.

Den här dagen har varit toppen, snabb lektion i tyska. Sen häng med Anna och Alexa innan nästa lektion började. Där behövde vi bara(?!) ta anteckningar. Och lektionen efter som är dö svår har jag iallafall med Kenna.

Efter 2nd period for jag och Michelle hem, Chris kom över och vi gjorde lunch. Blåbärs smoothie, tomattoast och makaroner. Efter det for vi till Maceys och köpte roll ups.

Tillbaka till skolan vid 14 tiden för fotbolls träning. Vi sprang mycket men det var kul faktiskt. Så sköönt när den vid 16 var över.

Nu ska jag göra lite läxa, duscha, äta tacos och sen blir det att se film med mina systrar, vi ska se clueless haha.

Grym dag!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Blir så så glad när du har det bra!

Svar: <3
Elin J Olsson

2012-09-05 @ 08:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0