BILDER

Här kommer lite bilder från senaste tiden.

När vi gjorde cement, den röda lilla plattan vart ful så vi bestämde oss för att pimpa den med namn och händer. vi är äntligen klara med de stora plattorna, skönt!

Bilden på alla människor i camping stolar är från när vi var och såg the piano guys. Hade jag inte varit så lat så hade jag letat upp ett klipp från youtube så ni vet vad jag snackar om. Fick sitta och vänta en timme för var fel på ljudet. Inte för att det hördes särskilt bra när det väl fungerade men...

Sen har vi hängt med Chris, tvättat hans rutor och hjälpt till på hans jobb. Slavar med andra ord... Haha nej då!

Även beställt mat från Cafe rio, omnomnom vad gott det är!

Sen har vi ätit godis, inte särskilt gott men.

Och hjulet ni ser är från vår tripp till den dära sjön för ett tag sen. Det var de som hände påvägen dit.

Sen är det en bild från ett football game, jag, Kayryn, Kenna och Chelsea.

Och bilden då vi sitter vid soptunnan är efter en träning då vi sitter och slöar. Det är åven vår lunch plats haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0