BÄSTA DAGEN HITTILLS

Idag har nog varit min bästa dag, förutom dagarna i NY. Min grupp på food nutrition vann två gånger av tre tävlingar så vi fick godis. Sen så var de early out day, vilket betyder att alla lektioner är kortare=dagen går fort! Sen så åt vi lunch våran grupp, jag, Michelle, Tianna, Chantelle och hennes syster, även Kristopher joinade vilket var kul då vi kunde snacka om allt och alla haha!

Roligast var när de kom en grupp killar som också ville lära sig svenska, så vi lärde dem ett par fula ord, mohah.

Höll på att bli sen till fotbolls träningen då vi var ute på parkeringen och flummade. Vi skulle ha träning från 13.10-16.20... Men så vart det inte! De började blixtra som på beställning så vi fick fara hem redan vid 3! Inte mig emot alltså! ;-)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej, låter kul men food nutrition/ godis rimmar lite illa i mina öron ;) vem är denna kristopher?

Svar: Svenneeen
Elin J Olsson

2012-09-01 @ 07:15:36
Postat av: Emma W

TRE TIMMARS TRÄNING?!
ojoj vad du ska bli vältränad!! :D

Svar: Det är som tur bara på fredagar, och har inte varit på någon sån träning ännu, hehe!
Elin J Olsson

2012-09-01 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0