RANDOM

Har ett A, med 99% i foods. Dock har vi två BILD(?!) uppgifter så lär inte ha det i slutet av första term. Vi har 4 terms, första slutar 19october. Fall break har vi dock torsdag, fredag nästa vecka. Förra idrotts lektionen så fick jag, Michelle, Tianna och Chantelle helt random glass av vår idrotts lärare...skumt men gott och svalkande var det! Tror ni de andra kidsen blev avundsjuka eller? Haha. Idag så bevisade de att mormoner inte är perfekta...De fuskar också. Haha vinnarskallen i mig blev fett less. Vår fotbolls tränare visade mig fingret här om dan. Mig gör det inget men vissa blev chockade. Och idag tog han mig som exempel när han drog upp folk som var bad with god. Jag och en otrogen sparkad lärare... Tur så kom de perfekta och sa att de visst tror jag är bra med gud innerst inne. ' Jag är sjukt socker beroende. Aldrig varit såhär illa förut. Min mage gillar det inte. Fyy. Och så har jag nog gått upp en 4 kilo. Sprang 3miles i lördags på 30minuter. SÄMST. Inte ens 5km och det var tungt. Och söligt. Dock har vi inte tränat så hårt på sistonde så....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skäms på idrottsläraren!!!
Detta uppfattar jag som kränkande!
Hänvisa till religionsfrihet!

2012-10-04 @ 20:42:49
Postat av: Elin N

Men gud (passande ordval..) vilken störd karl! Du är så mycket finare än dom Elin, det behöver man ingen tro för! Det viktiga är ju att du tror på dig själv!

2012-10-04 @ 21:01:58
Postat av: Maria

Men fy. Det ar faktiskt olagligt att gora sa dar! Elin, hur kom han pa att gora sa framfor alla?

Svar: Ingen aning..
Elin J Olsson

2012-10-05 @ 17:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0