Tempting but no

Ja ni, jag har gått in i lathetsmode deluxe. Gör inte något om dagarna. Förutom mobilspel då...

Detta blir nog ett låångt inlägg.

För någon dag sen hade jag vääärldens jobbigaste hemlängtan. Hade stor lust att gå upp till motorvägen och bara ställa mig mitt i gatan så jag hade sluppit den känslan. Ja då förstår ni lite hur jag kände kanske.

Påtal om något annat hemskt så har sprang jag över en våg i förrgår. Gått upp 6,5 frekkin kilo sen soccer season. Om det ändå var pounds....


Jag umgås mycket med Kenna nu, vi spelar mobil spel, leker i snön, springer runt på gatorna, fightas med svärd, gör olika banor som vi måste klara(första var baseboll med en basketboll, bana 7 var baseboll med kulor... Då förstår ni), springer i butikerna här bredvid, handlar sushi och doftljus och myser när vi gör läxor, vi avslutar varandras meningar(inte för att vi känner varandra så bra, utan för att vi planerat innan vad vi ska säga), stör oss på alla i vår matte klass. Och äter och äter. Och ser filmer. Massor av filmer. Vi har även färgat håret på mig och gjort chokladbollar för tusende gången.

Sen gör jag ju en massa själv också. Allt ifrån har dödstråkigt på lektionerna till att ligga här hemma på golvet och halvsova. Typ egna dumma promenader. (Har typ hänt en gång men ändå), nu har det runnit ut i sanden(aaaapa också. Elin och Julia är de enda som fattar... Mohaha) okej är väl det.

Har nyss gjort min foods läxa. Valde att göra plättar. Men apa vad fula de blev. Har typ blivit ett handikapp när det kommer till matlagning och bakning. Trist.

Igår var det en leadership conference dag, vart imponerad av en av föreläsarna. Eller imponerad och imponerad. Blir väl aldrig imponerad. Föreläsningen var bara intressant. En tjej som gick från världens mest nerdrogade brud till att faktiskt ha ett liv nu. Kanske samma historia som alla knarkare som överlevt har men var intressant ändå.

Imorgon är det fredaaag! Som ewwi skulle sagt. Nej men ska bli najs med helg. Mitt gäng(aka Michelles gäng) vill att jag ska gå på sadies. Men alltså ååh det är girls choice så vi tjejer som betalar... Har jag ej lust med. Plus att den är på lördag och jag har inte frågat någon ännu. Vet att han skulle säga ja men ändå.

Något mer som hänt är att jag är jätte rädd för våran skrämmande rektor.

Nu till det jag skulle skriva, efter ledarskaps konferensen så fick vi gratis lunch i skolan(as goda burritos) och sen var det ALA got talent. Vart sjukt förvånad över hur duktiga vissa var! Och sen nästa vecka går vi bara i skolan 2dagar!!!! Thank you thanksgiving!

Håller tummarna att jag får shoppa på black friday!

Förresten så går jag super bra ihop med vår hund Kita nu. (Läs, jag springer inte iväg eller skriker jätte högt när hon kommer nära... Bara när hon låtsas bitas då...)


Kommentarer
Postat av: I-BJohansson

skickar ett tröste paket kanse det blir bettre.

2012-11-17 @ 09:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0