Söndag

Jag är ju mest negativ, här, på kik, på facebook ja fasen överallt ska tagga ner och gnälla till någon här. Allt positivt stannar liksom hos mig och de personer jag snackar med här.

Iallafall, var med Anna till deras kyrka i Provo igår, St Marys episcopal church. Var riktigt mysigt och välkomnande! Inga utfrågningar bara genuint snälla människor. Och inga fula kläder. Varsågod och sitt i munk tröja om det speglar vem du är. På den nivån.

Jag och Anna pysslade med barnen i 50 minuter, vi sprayade kottar, limmade och bara hjälpte ungarna. Hade sötaste asiaten i mitt knä, han fyllde 2 i lördags men var redan världssmart! Sen gick vi runt byggnaden och in i en kyrka som såg ut som hemma. Med vanlig präst och allt. Värsta roligaste prästen. Eller de var två, en var så gammal så jag undrade om han skulle falla ihop och dö. Och det var ungefär 30 personer i den lilla kyrkan. Var nattvarden och sen slut, in i den andra byggnaden för fika! Mums! Jag och Anna lekte nu med två gulliga små tjejer, en var jäätte blyg men vi kunde busa rätt bra ändå! Både jag och Anna fick vår första kram av henne! Anna har ändå känt henne sen hon föddes, det var stort. Mamman vart rätt chockad haha.


Sen for jag hem till Annas hus. Och alla sånna dära program på tv, röj upp i vårt hus kan slänga sig i väggen! Deras hus klår! Vi fick klättra in i hennes rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0