Lördag!

Hade en bra dag igår, gjorde matte hela morgonen på internet så jag skulle få 50extra credit poäng. Helt klart värt 3timmar matte, jag behöver poängen!

Efter det gick jag och Kenna till Maceys för att smaka på deras smakprov av sushi! Är verkligen jätte gott. När vi gick hem fick vi springa för det spöregnade.

Efter vi spelat ett par spel gick vi tillbaka och handlade sushi och granatäpplen. När vi gick hem så gick vi förbi en annan affär, shopko, det är närmaste vägen. Och där stod jordens fetaste hummer limmo. Och gissa vad?! Vi fick klättra in och se hur det såg ut. Lyyx. Men inte bara det efter ett tag så fick vi även skjuts hem! Yay! Hade inte med mig mobilen tyvärr, men väl hemma sprang vi in och hämtade den så vi iallafall fick en mörk bild på utsidan!

Sen spelade vi spel, lyssnade på julmusik med tända ljus resten av kvällen. Mys!

Bilden är innan vi släckte ner haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0