All by me!

Läs detta inlägg först; http://elinusa.webblogg.se/2012/october/saker-americanarna-tycker-ar-konstigt-med-mig.html#comment

Michelle, Tianna och Chris har börjat äta ketchup på makaroner.

Mina två värdföräldrar har erkänt att de studerat mig när jag ätit(hahaha) och försöker desperat äta med gaffel och kniv.

Rostat bröd med skinka är värsta delikatessen nu.

För att inte tala om hur frälst de ser att jag är av min iphone, idag köper två av the Grobergs en iphone! Det ni!

Det går så framåt att jag snart gjort dem till demokrater!

 

Nae det sista var total lögn.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Heja Heja Elin!
Heja Heja friskt humör som vi säger i Sverige.

2012-11-07 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0