101 dagar!

Har varit här i 101 dagar! 202 dagar kvar.

Tiden har verkligen flugit iväg, även om det känns som att jag varit borta från Sverige och alla fina människor där en evighet!

Har lärt mig en massa sedan jag kom hit. Inte så mycket engelska som jag hoppats men desto mer om olika människor.. eller människor med olika syn på saker och ting. En annan grej jag insett är att Vissa människor betyder så OTROLIGT mycket för mig medans andra inte betyder ett skit om jag ska vara ärlig.

Insett att jag älskar att affärer är öppet hela tiden, allt finns tillgängligt och alla är trevliga(fejk men ändå).
Även om jag älskar Usa, så kommer jag ALDRIG bo i Utah igen. Religion har sin charm och sina fina sidor, men nej tack, ingenting för mig.

Finns såklart saker jag hatar med usa, som att utan bil så kan man inte göra något. Önskar så att jag fick ta körkort här.


Påtal om inget så satt jag och en tjej och snackade om hur vi ville att våra blivande män skulle vara. (Hahah) Lång, vältränad, snäll och sånt enades vi om. Sen kom vi in på vapen och där tycker vi inte lika... För henne var det viktigt att hennes man kunde hantera ett vapen(är väl bra tänkte jag) och ändå vara skämtsam och skrämma bort barn från kvarteret med vapnen. Skämtsamt skrämma någon med vapen?! Uhm nej ingen kriterie som jag vill min kille ska ha. Ha ha.


Och idag är det farsdag där borta i Sverige, så pappa hoppas du får en toppen dag med många kramar!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack min älskade dotter!

2012-11-11 @ 11:08:14
Postat av: Anonym

2/3 kvar av USA vistelsen!
(Känns jätte länge rycker jag) /mamma

2012-11-11 @ 14:45:56
Postat av: Anonym

2/3 kvar av USA vistelsen!
(Känns jätte länge rycker jag) /mamma

2012-11-11 @ 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0