M A G N U S B E T N E R

Lyckan var total då jag igår hittade Magnus Betners fjärde standup show på youtube, yes! Har fortfarande lite kvar att se så eftersom att jag alltid vaknar tidigt ska jag passa på att se klart.


Idag blir det att åka till walmart(äääntligen) och vara med Anna som jag läser tyska med.

För att detta inlägg inte bara ska vara positivt så tänkte jag berätta att jag ska försöka rädda min t-shirt idag också, har två t-shirtar som jag använder och det där var favoriten, vi hjälpte nämligen till att gjuta en del av uppfarten med cement i lördags. Så jag mina kläder är prickiga från skvätt av cement, undrar om mina kläder går att rädda... Mina händer är helt paj med, hur torra som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0