Torsdag!

Tog mig igenom ytterligare en skoldag. Var på skolan 7.20 för min early morning class.. Men läraren hade inget för mig att göra så fick roa mig i bibblo i 1,5h... Surt! Hade ju kunnat sova.

Vi förlorade matchen igår, 4-1 till Payson. Värsta tönt ramsorna man ropar i slutet, man ropar andra lagets ramsa. Weird. Och domarna hade inga skor. Ameriiica då. Fick spela back, mittfält och forward så var överallt. Även på bänken ett par svängar. Är inte van med att springa, värmen eller höjden så är jobbigt.

Hade träning idag igen, det var jobbigt då hela min kropp är öm.

Hoppas ni har det bra i Sverige och njuter av sommaren, den är snart slut!


Kommentarer
Postat av: Maria

hejsan gumman! Jag laser din blogg dagligen :) Ja, amerika skolan ar nog lite annorlunda. Tank om du kunde komma hit och halsa pa!!! Inte for att du vill vara med gamla moster men det kan ju vara spannande :) Ha det bra!

2012-08-17 @ 05:32:42
Postat av: Elin N

Gud så duktig du är! Verkar som du har fullt upp! Saknar dig, Kramar

2012-08-17 @ 19:08:41
Postat av: Viktor E

Hej! Hoppas du har det bra där borta :)

2012-08-18 @ 04:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0