S C H E M A

Såhär ser alltså mitt schema ut efter att jag droppat 5 klasser. Har lagt till två klasser så har bara hål två gånger, dock när fotbollen är slut kommer jag ha tyska A-5 medans B-5 kommer vara helt fri då jag hoppade ur advenced conditioning klassen. Känns skönt, får springa på fritiden istället.

Vi har lunch efter tredje lektionen varje dag förutom fredagar, då alla lektioner är kortare, har vi lunch efter fjärde.

Nu går jag alltså till 16.15 varje dag. När fotbollen är över kommer jag sluta 15.15 A-dagar och B-dagar 11.10. Sköönt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen dans längre alltså? ;) Jag hade då aldrig fått tillåtelse att droppa klasser, så skatta dig lycklig! :)

2012-08-30 @ 11:18:59
URL: http://elinoekero.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0