Full fart!

Tyska läxa(fast jag inte haft lektion än?!), matte 24st olika övningar som man måste få alla rätt på. Gör du fel är det bara att börja om. Har gjort det typ 3h ikväll och är på 6... Bucketlist, ja vi ska alltså skriva en bucketlist, ne jag kan ej fylla den på beställning. TIPS mottages GÄRNA! Och då ska vi ej prata om engelskan.. Vi ska läsa en bok 20 min varje dag plus annan läxa. Kul liv.

Har fått världens skavsår av min sportbh, vilket suger då jag bara tog med en så kan inte växla mellan nån. Jag vill och shoppaaaa! Kanske om tre helger..

Tänkte ifall ni brydde er. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Be positive! Next year will be easy for u!

2012-08-21 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0